regelment visvijver

Regels visvijver
De gedragsregels bij de visvijver te Benneveldzijn als volgt:

Om in de vijver te mogen vissen dient u in het bezit te zijn van een geldige vispas, daarnaast moet u lid zijn van de vrolijke vissers te Zweeloo.

Het is verboden vissen dode of levende karpers in het bezit te hebben, gevangen karpers direct terug zetten!
het is verboden vissen mee te nemen uit de vijver

niet meer dan 500 gram per dag te voeren.

Rondom de visvijver bevindt zich een virtuele grens van 7,2 meter vanaf de insteek van het vijver taluud. hier mag u niet buiten komen, dit is natuurgebied, "de flora weide"
Op deze flora weide mag u niet keren met de auto.
Langs het smalle gedeelte van de vijver is een schoupad van 3,5 meter aan Drentselandschap kant , daar mag geen auto komen op het pad van de vereniging.

Geen caravans of campers op het terrein rondom de visvijver.
Het is verboden een kampvuur te maken of te barbecueen.
het is verboden met een boot in de vijver te varen zonder toestemming van het bestuur.(verstoring vijver).
Het is verboden om honden te trainen in het water zonder toestemming van het bestuur.

Nachtvissen is VERBODEN. Onder nachtvissen wordt verstaan: vissen van 1/2 na zonsondergang tot 1/2 na zonsopkomst.(eigen regels visvereniging / eigenaar vijver).

Overdag mag een schuil-tentje worden gebruikt, Mits het pad niet wordt geblokkeerd voor andere vissers !

Het is verboden de rust te verstoren.

Laat u visplek schoon achter, zo kunnen andere vissers ook genieten.

Op deze regels wordt gehandhaafd.